laupäev, 18. oktoober 2008

Jätkaks. Siiski.

Pärast üsna pikaaegset kahevahelolekut selle blogi jätkamise mõttekuse osas jäi peale (esialgne) seisukoht, et proovida ju korra veel võiks...eks ajendiks ole ka viimane võimuvahetus vallas, mille tulemusena tekib lootus,. et klannidevahelisele pidevale võitlusele tuleb siinmail vähemalt vaheaeg...Uus lätlasest kohapealsete olude ja inimestega lõdvemalt seotud vallavanem vaevalt kohe ja kiiresti mingi ühe grupi huvide esindajaks saab. Ma küll loodan.
Siinne edaspidigi järgnev sisu saab olema ka edaspidi paratamatult subjektiivne, sest see on minu blogi ja minu nägemus asjadest. Kuid luban olla vähem kriitilisem ja eelkõige konstruktiivne ettepanekute esitaja. Siinkohal oleks ka ettepanek vanadele lugejatele ja eriti neile, keda on nimepidi mainitud mu varasemates postitustes. Ma põhimõtteliselt jätaks kõik vanad asjad alles ja kättesaadavaks aga isikliku soovi kohaselt võin mõned kedagi häirivad vanad postitused ka kustutada.
Panin üles ka vastavasisulise küsitluse, paluks siis aktiivselt vastata

1 kommentaar:

  1. Jätka kindlasti kui on olemas soov kirjutada ja teemad, millest kirjutada.

    Klannidevaheline võitlus ei lõpe kunagi. Seda ei maksa jätkamise eelduseks seada.

    Postitusi tee kindlasti sagedamini, sest sellist ajaveebi kus aastas kolm postitust avaldatakase, ei loe keegi. :)

    Vanade postituste kustutamisel ei näe ma mõtet, sest need annavad aimu blogi ja selle autori arengust.

    Subjektiivsus on paratamatu aga taset näitab oskus sündmusi ja olukordi ülevaatlikult ja võimalikult väikeste emotsioonidega käsitleda.

    VastaKustuta