esmaspäev, 31. oktoober 2005

Tüüpiline Wormsi wärk

ütleks vast enn selle peale, mis täna toimus. Nimelt laekus mulle mõõdukalt vindine peaaegu naabrimees Valmi Ants ja võttis mu täie tõsidusega ette, kui ennasttäis linnavurle (tõepoolest, ma ainult 9 aastat siin elanud - teatud perioodidel küll isegi aastakaupa saarelt kordagi lahkumata), kes nii halvasti "õigete" vormsi meeste -ju siis "talvitujate" -kohta olevat öelnud. Tema olevat ise lugenud. Selle peale lugesin veel ka siinkirjutatu üle, mine hullu tea, äkki olengi kuskil valimiskampaania ajal kohaliku poliitilise võitluse tuhinas liiale läinud. Aga no ei leia midagi sellist, millest võiks sellist reaktsiooni oodata. Antsu ennast pole ma isegi kuskil nimetanudki. Selge see, et kedagi teist, kes ise nurga taha eelistas jääda, olin ärritanud. Sellisele eide tüüpi nurga tagant ässitajale tahaks küll otse ja krõbedasti öelda. Imelik, kellele ma nüüd veel peale valimisi jalgu jäin. Volikokku ma ei saanud, vallast võtsin ka töölt lahti, et uuel võimul oleks lihtsam omade inimestega jätkata...Keegi kardab, et kandideerin nn. konkursil vallavanemaks? No tõesti vilksataski korraks mõte läbi teha seeläbi see konkurss elavamaks, aga ega ikka ei taha küll. Nii et minu võiks küll rahule jätta, isegi Metsikus Läänes säästeti klaverimängijat. Ja mis muud kui meelelahutus see blogi ülevalpidamine kohaliku põneva poliitilise võitluse kajastamisel ongi. Ja siiamaani on ju kõik olnud vägagi viisakas. Keegi pole ühtegi kurja anonüümset kommentaarigi saatnud, rääkimata otseselt oma pahameele avaldamisest. See võimalus on ju kogu aeg olemas, kui midagi valesti või viltu läheb.

Nüüd aga kipub asi minema kurjaks, sest Ants ei piirdunud ainult minu väidetavate halvastiütlemiste manamisega, vaid esitas veel ka hoopis tõsisemaid ilmselt samast allikast pärit aluseta süüdistusi, mis meie vahva justiitsministri värske seadusandliku initsiatiivi järgi kvalifitseeruvad laimu ja vaenuõhutusena kapo uurimispädevuses.

2 kommentaari:

  1. No jah-palju parem on ju kuskil nurga taga sahkerdada-sosistada, nii saab ju palju "huvitavamaks" elu teha. Muidu hakkab igav-äkki ei olegi millestkist rääkida.Ja tulemus ongi käes!Mandunud inimesed!Ja see kõik sellest, et ollakse talv läbi Vormsil...
    Vahet ei ole kui õige saareelanik sa oled või mitte...Asi on ikka suhtumises ja inimestes. Ja blog on 5+!Hoiab Wormsi elu-oluga kursis ja kajastab just seda, mis siin tegelikult toimub.
    Jõudu tegijatele!

    VastaKustuta
  2. Sain suutäie naerda, selle Wormsi värgi peale. Tom ole tubli, pea vastu. Blog on hea, tean, et isegi mandrirahvas loeb seda huviga.

    VastaKustuta