esmaspäev, 19. oktoober 2009

Ja tulemus on…

…siis selline

1
Ka Talvel Vormsil
175 valijat 
6 kohta ehk

URMAS PAU
29 valijat
IVO SARAPUU
25 valijat
SVEN RAMMUL
23 valijat
JAAK KAABEL
20 valijat
ARVO ALLIK
17 valijat

OVE KOSKA
12 valijat


2
Erakond Isamaa ja Res Publica Liit
54 valijat
2 kohta

ANU STRENG
17 valijat

KAIDO VALM
13 valijat

3
Eesti Keskerakond
45 valijat 
1 koht ehk

TOIVO HOKKONEN
12 valijat

Üksikkandidaat
13 valijat (need 13 on meil vist Elleniga kahe peale)
0 kohta

KOKKU
287 valijat
9 kohta

 

Jaaa…Peab ikka suurema respektiga nõidadesse suhtuma hakkama…Kust kurat see enn teadis, et mul ikka nii väiksed sansud on…Mitu korda viis jutu sellele, et kas ikka tasub minu poolt hääletada, et hääl läheb äkki kaotsi…

Aga valijad on oma valiku teinud. Ja valijatel on demokraatias alati õigus. Minu siin blogiski väljendatud ideed ja mõtted ei osutunud valituks. Minu tuulepargi vastasus ei leidnud toetust.

Mis mul üle jääb. Nagu kuskil eespool väljendusin, rahva tahtele kulpi lüüa ja edasi teenida. Mida ma ka (täitsa ausalt) teatud kergendustundega ka teen. Tuju läks kohe rõõmsamaks. Arvata võib, et ka edasised blogisissekanded muutuvad järjest rõõmsamaks. Kurdeti ju siin sageli, et lausa kiirgan pessimismi, depressiooni, negativismi…mida kõike veel. Elu on ju tegelikult lill. Valituks osutununa oleks sellise volikogu koosseisu ja jõudude vahekorra  juures raske olla rõõmus ja roosa.

Üks on muidugi kindel, enam ma küll kuhugi ei kandideeri. Aga olukorda analüüsima ja siin kajastama jään rõõmuga edasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar